VJOSA OSMANI PËRKRAH PLATFORMËN ONLINE ‘EDUKIMI HERSHËM’

 

VJOSA OSMANI PËRKRAH PLATFORMËN ONLINE ‘EDUKIMI HERSHËM’

 

Zonja Vjosa Osmani, si Kryetare kuvendit të Kosoves, një grua shumë e guximshme e cila gjithmon u bë pjesë e nismave dhe  aktiviteve që kishin qëllime pozitive dhe edukative, nuk kishte se si të mungonte edhe në përkrahje të Plafromes Online ‘Edukimi në Distancë’. Por më e rëndësishmja si nënë dhe prind, sepse mos të harrojm se cilido qoft profesioni apo pozita jonë në shoqëri, ne fillimisht jemi prindër dhe duhet t'i kushtojmë vëmendje të veçantë kujdesit, zhvillimit dhe edukimit të fëmijëve tanë.Kryetarja zgjodhi që platformen ta përkrah përmes një video, ku shpreh rëndësin e edukimit të hershëm 0-6 vjec, Vjosa theksoi që nëse në këtë fazë prindërit punojn më shumë me fëmijët e tyre n të ardhmen ata do të bëhen më të sukseshëm dhe më produktiv. Vjosa ju sygjeroi të gjith prindërve që të përdorin dhe shfrytëzojn këtë platform sa më shumë që të kanë mundësi, duke përdorur aktivitetet dhe materialet që kjo platforma ofron. Video e Vjosa Osmanit rezultoi shumë e sukseshme, është shikuar nga 1500 persona dhe është shpërndar në 25 profile në rrjetin social Facebook, njerëzit të shumtë që e kanë shpërndar videon kanë shkruar gjithashtu edhe ata mesazhe vetdijësuese krahas edukimit të hershem por edhe platforës online ‘Edukimi i hershëm’. 





Comments