Takimi miqesor i organizuar per më të rëndësishmen temë, edukimi në fëmijërinë e hershme

 

Takimi miqesor i organizuar per më të rëndësishmen temë, edukimi në fëmijërinë e hershme

 

Në një takim miqësor jemi mbledhur bashkë për të diskutuar mbi rëndësinë e edukimit të hershëm përmes platformës “Edukimi në distancë”.

Kohë më parë vështirësia e prindërve ka qenë mosmundësia për të pasur informata të sakta lidhur me edukimin e fëmijëve, gjithmonë nënat e reja janë detyruar të bazohen në përvojat e më të vjetërve dhe kanë përcjelluar atë hap.

Koha po ndryshon dhe mundësia për të stimuluar zhvillimin e fëmijëve tanime ka rëndësi të vecantë.

Në këtë takim u ndanë me sinqeritet historitë e rritjes së fëmijëve tanë, reflektuam sa me fat janë nënat e reja që kanë mundësi pa fund të rrisin dhe edukojnë fëmijë duke shfrytëzuar përvojat që tani plaforma online për edukimin e hershëm ofron shumë mundësi të tilla.

Suksesi i këtij takimi është shpërndarja e informatës tek sa më shumë prindër që të shfrytëzojnë platformën online edukimi hershëm.

 



Comments